شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

دست کلیدم رو گم کردم! چیز جدیدی نیست... منتها این دفعه بهش دوتا سرکلیدی عروسکی واقعا بزرگ آویزون کرده بودم (که به خاطرش همه مسخرم میکردن!)و فکر میکردم با اینوجود دیگه گم نمیشه! 

به دوتا راننده اسنپی که سوار ماشینشون شده بودم و به جهاد زنگ زدم؛نبود! حتی تو خونه هم نبود! 

تمام روز به حواس پرت بودن خودم فکر میکردم که چطور میتونم همچین دسته کلیدی رو با اون عظمت گم کنم! اگه از دستم افتاده باشه چطور میتونم متوجه صداش نشده باشم!

و اون جمله ی معروف و کلیشه ای که مامان هم همیشه بهم میگه میاد توی ذهنم: "یه وقت خودتو جا نذاری!"

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلم پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 16:52 http://kafgorgi.blogsky.com/

اشکال نداره
حتما رو مسائل دیگه ای تمرکز داری
من گاهی اسم نزدیکترین دوستامو فراموش می کنم
تحقیق کردم گفتن طبیعیه

مسلم پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 03:45 http://kafgorgi.blogsky.com/

اشکال نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد