شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

میخندم و مست میکنم و خودم رو فراموش میکنم....

نظرات 2 + ارسال نظر
دانای کل سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 04:05

تاریخ پست رو نگاه کردم و دیدم مال خیلی روز پیشه و بعد فکر کردم بعیده که زود کامنتی ازت ببینم.. خب در واقع من میترسم بخوابم. چون نمی خوابم فقط ادای خواب هست. مثل یه غذای بی مزه که غذا نیست فقط شکلش غذا هست و هیچ مزه ای نداره. نمیتونم بخوابم. نمیتونم...

دانای کل سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 03:28

چه قدر نوشتی و من چقدر نخوندمت!
داشتم پست موقت های قدیمی وبلاگمو میخوندم که دیدم یه جاهایی تعداد کامنتام زیادن و بعد تو رو دیدم. تو کامنتای 94! اووو از 5 سال پیش...چقدر دلم خواست ببینمت. یجوری دیدنت رو خواستم یعنی. خوبه که انقدر نوشتی. خوبه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد