شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

آبی

کاش بشر هیچوقت به مفهوم "زمان" دست پیدا نمی‌کرد! حس میکنم برای بعضی لحظات نیاز به یک "ابدیت" دارم.حتی همین الان هم دارم به معنای زمان چنگ میزنم برای ساختن ابدیتی از یک لحظه.ولی قشنگیش به اینه که میدونم فقط یک لحظه ست اما من یکهو شیرجه نمی‌زنم داخلش،بلکه روی سطحش شناور میشم و میذارم آروم آروم جزئی از همدیگه بشیم،اونقدر که دیگه قابل تفکیک از همدیگه نباشیم.

.

.

.

آبی آسمون چتر منه ولی بارون روی تنم دریا میشه و من که رهاترینم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسلم یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 10:53 https://paeizaan.blogsky.com/

منم وقتی موسیقی های خوب گوش میدم ، با زمان یکی میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد