شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

مارال

_چشماتو ببند و یه آرزو بکن!!!

به روزهای ١٦ سالگیمون فکر کردم... به خاطرات مشترکمون... به دغدغه ها و آرزوهای بزرگی که داشتیم... خب قائدتا نباید اینطوری میشد!!! قائدتا نباید همه چیز رو از دست میدادیم! و اینجا جایی نبود که بخوایم بایستیم!

ولی یه چیزی رو فهمیدم و امیدوارم تو هم فهمیده باشی:

همه چیز اونطوری نمیشه که همیشه برنامه ریزی میکنیم 

و گاهی وقتا باید بذاری ببینی چی واست پیش میاد... گاهی وقتا باید دستاتو بذاری زیر چونت و از بیرون به زندگیت نگاه کنی....

ولی من تمام زندگیم فقط نگاه کردم و منتظر موندم... مثل کسی که هر روز نگاهشو میدوزه به در تا روزهای خوب به خونه برگرده... و خب حقیقت اینه که من اونقدر که باید و شاید به خودم امید ندادم و برای خودم تلاشی نکردم...

دلم یه تغییر اساسی میخواد... یه اتفاق بزرگ... و خوب میدونم که تو منظورمو بهتر از هرکسی میفمی... میدونم که میدونی چی میگم...!

.

.

.

شمع ٢٠ سالگیش رو فوت کرد و من میدونستم که تمام افکارم توی مغز اون مرور شده....

 

 

دو تا به هیچ رسیده ، دو آدم غمگین

دو خودکشی که نکردیم توی زیرزمین

دوتا سیاهی خودکار خسته روی ورق

دوتا امید در این ناامیدی مطلق

شبیه شهر پس از جنگ ، خالی و بی ابر

نشسته ایم برای ادامه دادنِ صبر...

.

.

.

_سید مهدی موسوی_

______________________

پ ن بی ربط : دفترچه صورتکیم رو پیدا کردم!

http://s8.picofile.com/file/8309511342/16CDDF75_3261_4E69_B0BC_9410A1FFCD4A.jpeg

نظرات 3 + ارسال نظر
x چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 01:28 http://malakiti.blogfa.com

ممنونم از ارزوی قشنگت تارای عزیزم ((لحظه هایی به رنگ بنفش))
واقعا دو روزه دارم فکر می کنم بنفش رنگی بود که خیلی تا به حال بهش کم لطفی کرده بودم ,رنگقشنگ وملایمیه ,هم شاده هم سنگین :)

x دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 23:17 http://malakiti.blogfa.com

واقعا گاهی ادم هر چی بهدر و دیوار می کوبه خودش رو , اونجوری نمیشه که مد نظرشه
راستی چقدر اسماتون قشنگه ,مارال ,تارا

شایان پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 20:42

ولی دس خطتت بهت نمیاد تارا..خوبه ولی توپ نیست. چه دفترچه ای..محتواش جالب تره ب نظرم

دست خطم خیلی بده انصافا
ولی خب کاریش نمیشه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد