شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

که گم بمونیم بین خنده ها و دود سیگار 

١ ماهه سیگار نکشیدم اما نمیدونم چرا وقتی تو رو میبینم دلم میخواد بکشم! دوست دارم وقتی صورتت پشت دود سیگارم محو میشه ببینمت...!

فرهاد چقدر خوب شده بود! انگار هستی حسابی بهش ساخته بود!:)))

تو پانتومیم که از همه بهتر بودیم! هرچی نباشه جوجه تئاتری هستیم واسه خودمون!!!

میدونی بنفش دوست دارم و کل گل فروشیای شهرو میگردی که واسم رز بنفش گیر بیاری آخرشم امیرحسین گلمو با خودش برد!

میتونم ببینمت وقتی داشتی بساط کتاب فروشای انقلابو زیر و رو میکردی که رمان مهدی موسوی رو برام بخری...

میتونم ببینمت وقتی داری اولشو واسم امضا میکنی و سعی میکنی غلط املایی یا غلط نوشتاری نداشته باشی میدونی که چقدر رو این قضیه حساسم!!! هم رو امضا کردن هم روی طرز نوشتار!

نه من این خیابونا رو وقتی نیستی بدون تو نمیرم...

حتی با مارال هیچوقت از مادی رد نشدم...

دوست دارم دستمو ببرم توی یقه لباست چون تو همیشه داغی و دستای من همیشه یخه...

خداحافظی همیشه سخت ترین قسمته...

میتونم ببینمت وقتی بلیت اتوبوستو اینترنتی گرفتی و داری کولتو میبندی در حالی که دستبندی که بهت دادم توی دستته...


نظرات 4 + ارسال نظر
وجوج حسود چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 16:35

کثافتا!
بدم میاد ازتون
چرا کات نمیکنید؟؟؟حاع؟
خسته شدم از لاوترکونداتون
الهی بره برنگرده نکبتت!

+خودمو درک نمیکنم!من معمولا از قناریای عاشق خوشم میاد:/ولی شما...خیلی خرید!

خب نمیشه به ما گفت قناریای عاشق!!!
:)))
همون خر بهتره!
ولی چرا!؟

x دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 23:22 http://malakiti.blogfa.com

چقدر این دقت به علاقه های جزئی قشنگه
این که کلی گل فروشی ردکنه
این که کلی کتاب زیر و روکنه

:)

دانای کل یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 11:20

پرتقال من بودی؟ یا ...یادم...

پرتقال تو بودم... :)

فرانک جمعه 14 مهر 1396 ساعت 15:39 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام شانار عزیزم...
اول بابت اینکه بهم سر زدی ازت ممنونم...

دومم بخاطر حرفهایی که گفتی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد