شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

پاییز هیچ وقت فصل من نبوده و نیست...!

پاییز ، این زیبای بی وفا ، که در بزم باد و برگ موهایش را باز میکند و آشوبگری میکند!

یادم نمی آید آخرین پاییزی که حالم خوب بود دقیقا کی بود...!

اصلا خاصیت پاییز این است که شاعر باشی و غمگین...!

که مست از بوی پاییز باشی و چشم ها نظاره گر کارنوال رقص رنگ ها...!

که تو باشی و هدفون و تن خسته خیابان...

و شاید هم چند قطره اشک بنشیند گوشه چشمت و آهی بچرخد در سرسرای سینه ات...

دو پاییز اخیر بدترین پاییزهای من بودند و این پاییز هم از مهرش معلوم است که چقدر بی مهر است!

"پاییز من! عزیز غم انگیز برگ ریز!"

با من مهربان تر باش!


نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 16:28 http://Sh9.blogsky.com

پاییز خیلی خوبه که! البته اینکه خاطره‌ی بد داری تاثیر داره.
منم نسبت به تابستون همینه حسم.
حالا امیدوارم‌ این پاییز برات خوب باشه.

وجوج جیم پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 00:16

پاییز فصل منه خب.البته اینا که گفتی وصف حال من نبود
میدونی که؟:)))
#شام_یادت_نره

کارد بخوره تو شیکمت!:)))

شایان پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 00:04

پاییز نام دیگر من دوست دارمت است.. ولی واسه ما برگریزونه

اینجا خبری نیس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد