شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

راهکار واقعی بدین!

چیکار کنم که بتونم خشمم رو در لحظه کنترل کنم...!؟


نظرات 4 + ارسال نظر
وجوج جیم پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 00:25

سلام بیمار گرامی
در این مورد به نظرم فرد رو یه اسهال تصور کن و میبینی که خندت میگیره و یا دیگه حالت ازش بهم میخوره.ببینم تو اسهال رو میزنی؟به اسهال فحش میدی؟
بهترین راهکار قرص خاکیه!همیشه یه بسته تو جیبت داشته باش و در مواقعی که میخوای هم نزنی بکشیش و هم حالشو بگیری بهش تعارف کن
استفراغ و یبوست هم خوبه

مرسی
امتحان میکنم و جوابشو به سمع و بصرتون میرسونم!:)))

شایان پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 18:37

چ جالب، من فک میکردم فحش دادن از راه های کنترل خشمه!

خب باید بگم که خیلی اشتباه فکر میکردی!

شایان چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 20:30

**ننت هم کاربرد داره تو چنین مواقعی..حالا بستگی به طرف داره.
آفرین بر ترکت دخترم..!

خب اگه فحش بدم که دیگه خشمم رو کنترل نکردم!:/

شایان چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 19:43

بخواب. قبلش هم یکم الکل بخور

وقتی یه نفر ایستاده جلوم و داره چرت میگه چطور بخوابم یا الکل بخورم!؟
در ضمن من زیاد اهل الکل خوردن نیستم و سیگار رو هم ترک کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد