شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

دراز کشیدم روی تخت و عکسای قدیمیم رو نگاه میکنم...

خنده هایی که به وضوح توی عکس معلومه و نشون دهنده‌ی اینه که اون روز بهم چقدر خوش گذشته...

موهای مشکی و پر پشتم که دلم براشون تنگ شده...

کتاب سال بلوا رو تازه تموم کردم و یه بغض مسخره دارم...

به خاطر غربت نوشا چند قطره اشک ریختم... مسخره ست! شاید هم به خاطر خودم بود و کتاب و نوشا بهانه بود...

رسیدم به عکسای دو نفرمون و چقدر دلم میخواد از توی عکس بکشمت بیرون و ببوسمت...

از کدوم راه فرار کنم که به تو منتهی نشه...

از خودم فرار میکنم و به تو میرسم...

دوباره و صدباره از من میپرسی خوبی...؟

خوبم...

شب بخیر..‌.

شب بخیر...

و تو نمیدونی که تا صبح پلک روی هم نمیذارم و چشمام از اشک و خستگی میسوزه...

و صبح دوباره برات همون دختر شیطونی میشم که عاشق ادبیاته و دیوونه ی تئاتره... که گه گاهی واست شعر میخونه و وسط خیابون میبوست...

کاش دوباره ازم بپرسی خوبی...؟

که من این دفعه بگم نه و توی بغلت گریه شم...


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran جمعه 14 مهر 1396 ساعت 20:25

منم همیشه همینو میگم.
خوبی!؟
خوبم.

Elham پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 01:33 http://elhamabar20476.blogsky.com/در

ولی من مطمینم این بارم بپرسه میگی خوبم

همیشه همینطوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد