شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

پراکنده مثل افکارم..

اندیشه ای برای نوشتن نیست...

خالی ام...

از‌همه چی...

مغزم کار نمیکنه

سر دردای عجیب و مزخرف دارم

انگار‌ که یه موجودی توی سرم زندگی میکنه 

و شب‌ها با رگ‌های مغزم ساز میزنه...

حوصله تو رو ندارم

فقط دلم میخواد آخر شب صداتو بشنوم و بعد دیگه نه ببینمت و نه صداتو بشنوم...

صداتو قورت میدم

آغوشتو توی پیرهنم گم میکنم

توی پوستم قایم میشم

حوصله ی دور و ورم و آدم‌ها رو ندارم...

سیگار بکشم

نه

نه 

نه

به زخم روی دستم 

به زخم روی دستت

فکر میکنم...

باد میوزه توی عکس دو نفرمون

روسریم میفته

میگم بخند

چلیک!

پرت میشیم بیرون از چارچوب عکس

میذارمت لای کتاب

همونجا جات خوبه

بین غلط املاییا

بین جمله های بی ربط و بی سر و ته

میرم دوباره توی پوستم

صداتو اینجا جا گذاشتی

توی سرمه 

میگی دلم برات تنگ شده

سکوت...


نظرات 4 + ارسال نظر
علی یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 14:17

من یه دوره ای با هر کی دوس میشدم عذاب وجدان می گرفتم...عذاب وجدان دینی
بعد دو سال خودمو از همه عادتام کشیدم کنار
دیگه کلا وقت ننتونستم با کسی حرف بزنم
این شکلی نشو که نتونی با کسی ارتباط دائمی داشته باشی...وقت بزار برا آدمت

Elham جمعه 30 مهر 1395 ساعت 02:11 http://elhamabar20476.blogsky.com/

یعنی تو حرف نداری دختر با رگ های مغزت ساز میزنه! از اون جمله های موندگار تو ذهن منه

کوریون سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 21:00 http://chorion.blogsky.com/

باد توی عکس دو نفره؛ چقدر ترکیبش شیک بود، کلیت پستت که پراکنده بود، من ولی این یه تیکه از پراکندگیشُ بیشتر دوست داشتم
نُه شبت بخیر

loving_69 سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 20:03 http://asheghane-76.undo.it

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
65168

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد