شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

از هیچی راضی نیستم...

از ظاهر همیشه خستم با چشمای گود افتاده بگیر 

تا این منِ سردرگمِ چِرت...

موهامو روشن کردم

بعد فکر کردم تیره بیشتر‌بهم میاد

بعد اون رنگ تیره تر رو دوست نداشتم

بعد مشکی کردم

حالا هم فکر میکنم باید مشکی ترش کنم

و بعد هم حتما فکر میکردم کاش میشد مشکی تر ترش کنم...!

بهم میگی تو چیزیت نیست همینی که هستی خوبی

ولی کاش میتونستم 

تمام این تن رو 

مثل لباس کهنه دور بندازم 

و صبح کسِ دیگه ای باشم....

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترک دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 12:48

میخوام اعتراف کنم که فراری ام از خودم و کاش فردا دخترک نبود.دنیای بی دخترک جای زیباتری است

شایان سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 14:39 http://www.tahvieh-17.blogsky.com

دل باید شاد باشه که نیست، وقتی حالت خوب باشه همین تن کهنه ی الانت خیلی عالی به نظرت میاد...دل باید خوش باشه، دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد