شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

خستم....

یادم نمیاد آخرین باری که درست و حسابی خوابیدم کی بود‌‌‌...

امروز تا ۶ صبح کار و کار و کار 

چراغو خاموش کردم تا یکم مغزم آروم بگیره...

۸ صبح چشمامو باز کردم و حس کردم چسبیدم به تخت و واقعا نمیخوام ازش جدا بشم 

همونجا بود که آرزو کردم خوابِ مرگ برم! 

با تموم عشقم به تئاتر حاضر بودم تمرینو کنسل کنم تا بتونم یه روز بدون دغدغه و راحت بخوابم اما تا اومدم به خودم دیدم لباس پوشیدم و بالای سر بابا ایستادم و دارم ازش میخوام که منو برسونه پلاتو....

نظرات 4 + ارسال نظر
x شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 23:55 http://malakiti.blogsky.com

خوش به حالت که انقدر عاشق یه کاری هستی

علی پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 11:13

تئاتر....چقد بهت میاد

می دونی خیلی بدی که نمیزاری نوشته های جدیدتو بخونیم...یه وب دیگه...من به عنوان مخاطب این وبت کاملا ازت دلگیرم

پاکش کردم... گفتم که...

شایان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 01:12

چن وقته من برعکس تو ام. از بیکار میگیرم میخوابم. دیروز دیگه دیوانه شده بودم. شب سه و نیم خوابیدم صب هفت پا شدم با بابام رفتم سره کار. نه شب برگشتم..الانم دارم کامنت میدم و خوابم نمیاد. فک کن.. از روزی شونزده ساعت خواب یهو برسی به سه و نیم..روانی بازی!

miss_kh چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 19:20 http://dokhi.bep.co.id

سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین، نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
8965

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد