شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

گاهی اونقدر‌‌ آدم منفوری میشی

که کثیف ترین فکرا که به ذهنت میرسه 

میگی من دوست داشتنی ترین تنفر برانگیز دنیام!

و کثافت و لجنه که از سر رو روت چکه میکنه‌‌‌‌....

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 13:18

سلام
یکی از اقوام آدرس وبلاگو پیدا کرده بود. مجبور شدم عوضش کنم. این آدرس جدیدمه!
www.tahvieh-17.blogsky.com

دخترک پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 18:13

تارا بانو جان خوبی؟؟

به خوبی شما...

x جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 22:13 http://malakiti.blogsky.com

دقیقا من وقتی عصبانی شم همین حالت بهم دست میده

بابک چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 16:48 http://babak59.blogfa.com

تو من را بهتر می شناسی
وقتی لبخند می زنم
یعنی دریاچه ای آرام در صبح ام
یعنـــــی
آنقدر دوستت دارم
که هیچ سنگریزه ای
خوشبختی ام را به هم نمی زند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد