شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

کاملا رو به زوال....!

خیلی کار دارم ولی بیخیال همشون شدم 

و به طرز مضحکی روی کاناپه چمپاته زدم ...

میتونم تمام عمر اینطوری توی کاناپه حل بشم‌‌‌...

با آبنبات عجیب نوشابه ای  ،

برنامه ی مزخرف تلویزیون ،

پاکت خالی سیگارم ،

من کاملا رو به زوالم....!

.

.

.

.

+ میخونمتون ولی حوصله ی‌ کامنت گذاشتن ندارم... مرا ببخشایید....!


نظرات 5 + ارسال نظر
mehra شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 13:50 http://paeize-por-rang.blog.ir

با این توصیفات منم رو به زوالم...کلی برنامه دارم...کلی کار...ولی لم میدم رو مبل و خودم و میزنم به بیخیالی:-!

دخترک سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 13:15

نمیتونم بهت امید بدم بگم خوب میشه وقتی خودم مدام دارم بالا میارم زندگی و ادما رو و به بن بست رسیدمولی خوب باش تارا بانو.لطفا خوب باش

Elham شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 16:24 http://elhamabar20476.blogsky.com/

اب نبات نوشابه یی خودش نمیذاره به زوال برسی

شایان شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 13:42 http://tahvieh17.blogsky.com

کلا تابستون فصله زواله...خداتا برنامه داری واسش ولی یهو میبینی وسط مردادی و ول معطل

x جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 23:34 http://malakiti.blogsky.com

میدونی ؟؟ میتونم بگم من و تو ادمی هستیم که هیچ شباهت ظاهری و اخلاقی نداریم ولی الان شدیدا حس می کنم که وضعیتم مثل وضعیتت هست .

روزای زیادیه که بی حرکت زل میزنم به صفحه تلویزیون ...روزای زیادیه که هنذفری تو گوشیمه و زل میزنم به سقف و پوچ شدنم رو حس می کنم . انقدر زندگیم یه مدت یکنواخت و مسخره شده که واقعا حس میکنم فکرم و جسمم داره پوچ میشه . روزای زیادیه که می بینم ادم های اطرافم لب هاشون تکون میخوره و حرف میزنن ولی واقعا نه چیزی از حرفاشون می شنوم و نه می فهمم چی میگن .

نمیدونم چرا اینا رو اینجا گفتم ؟؟؟ فقط رو به زوال بودن خودم رو روزای زیادیه که حس می کنم و چند ساعت قبل تصمیم گرفتم که هر‌جوری هست خودم رو از زوال به کمال برسونم ! حداقل انقدر خودمو مشغول می کنم که حتی اگر رو به زوال هستم هم نتونم بهش فکر کنم و حال خودم رو بدتر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد