شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

از این منِ خالی‌‌‌‌..‌‌..

و من چقدر این روزها خالی‌ام...

نه چیزی برای گفتن ،

نه چیزی برای نوشتن ،

نه چیزی برای ابراز کردن...

و‌ چقدر دوست دارم از تو بنویسم.‌..

تویی که این روزها شاید آشفته‌تر از من باشی...

کاش شانه‌های لاغر و استخوانی ام برایت میفرستادم که سرت را بهش تکیه بدهی و شاید گریه کنی و من آب شوم‌‌‌‌...

و من دورتر از این اعتمادم....

تو مسافر به مقصد نرسیده ای که چشم هایم را در چمدانت تا کرده‌‌ ، دست هایم را اتو کشیده و آویزان توی کاور جا داده ، صدایم را درون بسته های خالی دیازپام چپانده ، با لبه ی کلاه رنگ رو رفته ات بازی میکنی و منتظر هیچ قطاری نیستی....

بیخیال.‌‌‌...

بیخیال....

بیخیال....




نظرات 1 + ارسال نظر
ali جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 10:54 http://lajani.blogsky.cim

و آدم گاهی چقدر بدهکار می شود...بدهی اش بجایی می رسد که خودش هم می فهمد نمی تواند ادای دین کند...و بعضی ها چقدر مهربانند...با آنکه می دانند مقروضشان ناتوان از پس دادن است باز. قرض می دهند...باز اعتماد می کنند...و من چقدر به تو بدهکارم...و من چقدر باور دارم به لطف شانه های استخوانی تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد