شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

بیاین دعا کنیم...

برای به آرامش رسیدن همتون...

برای بیرون اومدن علی از این سردرگمی ها و گردبادی که توش غوطه‌وره....

آرامش بیشتر و حال دل خوش برای الهام....

موفقیت فاطمه(صاف) توی المپیاد... میخوام با مدال طلا ببینمتا! گلدن صاف...!:))) همیشه همینطوری خوب و کول بمون...!

موفقیت شایان توی کنکور... رد کنه این لامصب رو و به ساحل آرامش برسه...

حال خیلی خیلی خیلی خوب برای دانای  کل که خیلی وقته ازش خبری ندارم....

آروم شدن اوضاع و خوشی بینهایت برای دخترک همشهری ام...

یه 15 سالگی آروم و به دور از فکرای منفی و حال به هم زن برای وجوج و امیدوارم که به بعدش هم همینطور سال ها رو پشت سر هم بذاره...

دعا میکنم که به اون چیزایی که توی دلتون و بین خودتون و خودتونه برسین...

من آدمی هستم که هیچ اعتقادی ندارم شاید شما اسمش رو بزارین آتئیستی اما من خودم رو محدود نمیکنم و در چارچوب قرار نمیدم...

من نه آتئیستم نه مسلمان نه حتی خدا پرست و نه هیچ چیز دیگه ای...

من آزادم...  و آزادانه و بدون هیچ واسطه ای و هیچ رسم و رسوم دست و پا گیری بلکه با نهایت  قلبم برای شما دعا میکنم...

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترک جمعه 25 تیر 1395 ساعت 17:41

ممنون عزیزدل و برای تو هم بهترین رو میخوام.هیچکس حق قضاوت تورو نداره عزیزم

شایان سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 07:37

ممنون تارا جان..

علی دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 10:50

ممنونم تارای جمع
ماهم همگی دوست داریم تو شاد باشی

وجوج یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 23:31 http://saeddokht.blog.ir

یه بی دین که خدارو قبول نداره هیچ وقت دعا نمیکنه
دعا واسه وقتیه که به وجود یه ناجی باور داری
تو باور نداری.نع؟
ممنونم.خیلی ممنونم

من آزادم
لازم نیس دین داشته باشم تا بتونم دعا کنم
من از اعماق قلبم انرژی‌مثبت میفرستم... :)

Elham یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 19:38 http://elhamabar20476.blogsky.com

مرسی واسه دعا قشنگت اما من فکر میکنم تو بیشتر لائیک باشی تا آتئیسم تا بتونی دعا کنی! البته ببخشید من فقط نظرم رو گفتم و ممکنه اشتباه کرده باشم
ببینم دخترجون تو مگه خودت امسال کنکور نداری؟

من هیچ چیزی نیستم....
دارم دارم...!

.... یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 18:53

دوتا پست اخیرت حال و هوای متفاوتی داره...حال آدمو خوب میکنه

همیشه حالت خوش باشه.... :)

صاف یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 16:37 http://aliism.blogfa.com/

وای تارا مرسیییییییییییی خیلی خیلی خیلی این پست خوشحالم کرد ...ما ام دعا می کنم واسه موفقیتت ...برای یه روز کف زدن بلنند و بی وقفه رو صندلی های سالن تاتر واست ...واسه چیزیی که همیشه حقشو داشتی و داری و اگه به تو نرسه به کی برسه ؟

ممنون فاطمه ی عزیزم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد