شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

بالای ابرومو با نوک ناخنم میخارونم...

بوی خوب وانیل میده...

دستم میزارم روی بینیم و هی بوش میکنم،  از بوی وانیل خوشم میاد...!

بینیم رو میکنم توی شیشه ی محتوی وانیل و از بوش حالم خوب میشه 

ولی میدونم اگه بیشتر از سر سوزن وانیل به پنکیکم اضافه کنم مثل زهرمار تلخ میشه!

تلخی که به بوی خوش و لطیفش اصلا نمیاد...

بعضی آدما همینطورن...

شیک و جذاب و خوشبو...

لطیفین و به دلیل میشینن...

اما باید فقط به اندازه یک سر سوزن توی لحظه های آدم باشند

چون بیشتر از اون باعث میشه که همه چیز به تلخ ترین شکل ممکن در بیاد..

با آدم های وانیلی هیچوقت زیاد درآمیخته نشید....!!


نظرات 4 + ارسال نظر
دخترک یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 23:47

چ جالب.خوبی هنرمند؟

به خوبی شما خوبم‌‌.... :)

Elham شنبه 12 تیر 1395 ساعت 20:06 http://elhamabar20476.blogsky.com

تارا میدونستی یه چیزایی رو عالی تپصیف میکنی؟
دخترک وانیلی با شکلات خوشمزه میشه ها

لطف داری الهام جان...

وجوج شنبه 12 تیر 1395 ساعت 12:07 http://saeddokht.blog.ir

اصن جاست شوکولات
یه گالنم که بریزی تو کیک و شیرینی خوشمزه میشه
اصن تلخشم خوشمزست
آی ام شوکولاتی
با من درامیخته بشید‌کلا:-)

شوکولات من... :)
من عاشق شکلاتم...

x شنبه 12 تیر 1395 ساعت 01:38 http://malakiti.blogfa.com

شروع و اتمام پست جالب بود . نویسنده خوبی میشی تارا جان حتی اگر سوژه هات معمولی به نظر بیاد .

چه خوب که آدرس وبت رو گذاشتی ایکس جان... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد