شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

که بادبان ، شکسته.....

موهامو کامل جمع میکنم و میبافم کاری که به ندرت پیش میاد انجام بدم...

رو به روی آینه ایستادم و به صورت بی روحم نگاه میکنم...

سیاه‌چاله‌ ی زیر چشم‌هام...

خط خنده ای که دارم و همیشه روی اعصابم بود ...

و چشم‌هام این روزها چقدر خسته تر و بی روح تر به نظر می‌آید.‌‌‌‌...

امروز کار رو فیلم برداری میکنیم و میفرستیم برای جشنواره‌‌‌...

جلوی آینه تردید دارم که ماتیک کم رنگی بزنم چون به نظر خیلی بی روح میرسم...

توی وسایلم ماتیک کم رنگ پیدا نمیشه...

قرمز

قرمز تیره

قرمز با تن نارنجی

قرمز با تن صورتی

قرمز

قرمز

و همچنان قرمز!

بعله معلومه  قرمز!

چون بهم حس قدرت میده!

میدونین من ادم جاه طلبی هستم

هروقت بخوام قدرتم و اعتماد به نفسم رو نشون بدم از رژ لب قرمز استفاده میکنم!

و من همیشه قرمز میزنم....!

بیخیال شدم چون به هر حال واسه ی گریم باید پاکش کنم..‌.

و من این روزها چرا حوصله‌ی خودم رو ندارم...

و من این روزها چرا اصلا قوی به نظر نمیرسم...

و این روزها چرا وقاری که آقای جانمی امروز سر کلاس درباره‌ی من گفت رو در خودم نمیبینم....

و من چقدر...

باید بگذارم و راستی راستی بروم...

اما از کجا...؟

از چه کسی...؟

به سوی چه مقصدی....؟

از خودم ، به سوی مقصدی هیچ تر شاید....




نظرات 2 + ارسال نظر
وجوج شنبه 12 تیر 1395 ساعت 12:11 http://saeddokht.blog.ir

هی خوش به حالت!
من ارزومه بتونم موهامو ببافم
موهای من خیلی لخته.سر میخوره پایین همین جوری
بچه هم که بودم همیشه کوتاه بودن
اصن من خیلی گوهم!توف توف توف....

حالا منم اینقدر کمند نیستن!
هرکس یه جورریه دیگه
خوشگلیش به اینه

علی جمعه 11 تیر 1395 ساعت 00:15

در چنین مواقعی تو معمولا بیداری
فک کنم رژ قرمز به تو بیاید
هر چه هست امیدوارم کار خوبی از آب دربیاید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد