شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

از خودم متنفرم نقطه سر خط....!

من امروزخیلی مضحکانه رفتار کردم....

من نتونستم نقشم رو درست در بیارم و باهاش ارتباط برقرار‌کنم...

من امروز و روزهای دیگه سر تمرین خوب نبودم...

این من نیستم..‌.

من این من رو دوست ندارم...

من حوصله ندارم کلماتو پیچ و تاب بدم ...

دلم میخواد مثل بچه دبستانیا جمله های کوتاه بنویسم....

دلم میخواد خودمو بالا بیارم....


نظرات 5 + ارسال نظر
Elham دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 20:02 http://elhamabar20476.blogsky.com/

تارا! برای همه پیش میاد و من مطمینم تو حالت خپب میشه

دخترک دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 16:13

بانو برای همه پیش میاد نارضایتی از خود ولی من مطمئنم که تو میتونی مثل قبل بی نظیر باشی.
مواظب دلت باش

تو هم مواظب خودت باش....

وجوج دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 15:26 http://saeddokht.blog.ir

نمیدونم چرا انقد به بالا آوردن علاقه داری ولی گل من!
نمیشه
اصن نمیشه یکی خودشو بالا بیاره
مث اینه که یه جارو برقی خودشو ببلعه!
:))))

من میتونم خودمو بالا بیارم!

سید رضا دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 13:37 http://srsreza.blogfa.com

سلام
اولین باره به وب شما میام.تعدادی از نوشته هاتون رو خوندم.کاش توانایی این رو داشتم کمی از بار سختیهاتون رو بکشم.امیدوارم شاد باشی و از زندگی لذت ببری.امیدوارم سختیهای زندگی جای خودشون رو با آرامش و راحتی و شادکامی عوض کنند.امیدوارم در پناه حضرت عشق سرمست باشی

سلام...
ممنون که وقت گذاشتین...
من اونقدرها هم آدم سختی دیده ای نیستم....
فقط آرامش ندارم....
همین‌...

علی دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 12:26

همینه میگم تو باید کارگردانی...
تا بتونی نقشیو که خودت می خوای بازی کنی...
همونجور که دلت می خواد

من همونجور که میخوام دارم بازی میکنم ولی نمیدونم چرا انقدر مصنوعی ام نمیدونم چرا سعی نمیکنم باهاش یکی بشم...
انگار‌ فقط دلم میخواد تموم بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد