شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

بعضیا رو دوست دارم و ازشون خوشم میاد و بهشون احترام میذارم....

بعضیا رو فقط بهشون احترام میذارم...

بعضیا رو هم همون احترامو بهشون نمیذارم...

بعضیا هم انقدر رابطم باهاشون عمیقه که حرفای دلمو بهشون میزنم و از یه سری چیزای شخصیم خبر دارن....

این بعضیای آخری تعدادشون انگشت شماره و موندگارن اما بقیه ی موارد ممکنه حسم بهشون تغییر کنه....

نظرات 2 + ارسال نظر
Elham دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 19:59 http://elhamabar20476.blogsky.com/

میدونی این اخرش که جایی ادما عوض میشه من رو یاده بازی جور چین میندازه

وجوج یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:50 http://saeddokht.blog.ir

چه دسته بندی جالبی!
فکر میکنم یه دسته دیگه هم باید در نظر بگیری:آدمایی که نقشی تو زندگیت ندارن و نیازی هم به احترام ندارن.
احتمالا من توی اون دستم

هر آدمی برای من قابل احترامه تا وقتی که شایسته ی احترام گذاشتن باشه....
از‌ تو خوشم میاد و برام قابل احترامی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد