شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

گوشه‌ی دلم جایی گیر کرده که کاملا اشتباهیه...

خب آره من روابط پیچیده ای دارم ،

با پسرها و مردها راحتم ،

هیچ اعتقاد به خصوصی ندارم ،

زندگی لجن زده ای‌دارم،

و

و 

و...

و خب تو نمیتونی یه دختری‌مثل من رو دوست داشته باشی و حتی باهاش کنار بیای... 

شاید از دور شکننده و قابل ترحم به نظر بیام ولی از نزدیک شکننده و قابل ترحم و غیرقابل تحمل ام... 

و چقدر خوبه که نیازی نیست سعی کنم ازت دور باشم چون دوووووورِ دوووورِ دورم....!

من شاید یه ذره شبیه تو باشم ولی عمیقا متفاوتم... جوری که قادر به پذیرش موجودی‌ مثل‌ من نیستی....

نمیدونم چرا به خودم اجازه دادم بیشتر از چیزی که هست به قضیه نگاه کنم...

آره من میتونم بیخیال بشم و زمان رو برگردونم به دیروز ،به صندلی پارک‌ ، وقتی دستشو دور شونم حلقه کرد و منم سرمو گذاشتم روی شونش و فکر کردم به اینکه دلم نمیخواد برم خونه و زمان رو نگه دارم...

یا تو ایوون کافه تنهایی موقع سیگار کشیدن وقتی بهم میگه بیا تهران... قول بده میای... تو چشاش زل بزنم و بگم میام، قول... و فکر نکنم به اینکه تهران غمگینانه ترین شهر برای من میشه....

گور بابای اون یه تیکه از قلبم که جاش گذاشتم..‌‌.

نظرات 3 + ارسال نظر
صاف سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 06:13

نه حاجی فک نکن اون تیکه ی قلبت می ره و گور باباش .
فک نکن چون یه قلب تیکه تیکه می مونه واست ک یه تیکشو فرستادی رفته تهرون ، شهر غریب و لجن گرفته ای که آدمم توش کم میاره چه برسه به یه نصفه دل تنها !نه حاجی تیکه دلتو یا پس بگیر،یا کامل بفرستش بره دست صاحابش

میذارم اون یه تیکه اونجا بمونه....
تا وقتی که دوباره ترمیم بشه و اون یه تیکه دیگه نتپه

Elham دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 19:55 http://elhamabar20476.blogsky.com/

تارا چرا چشمات رو نمیبندی رو تمام چرت بودن ها!

نمیشه.....
من خودم نماد تمام چرت بودن هام الان!

وجوج یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 13:53 http://saeddokht.blog.ir

هر آدمی حتما یکی هست که دوستش داشته باشه
حتی یه دختر بی عرضه ای مث من
حتی یه دختر چرتی مث تو
یه نفر هست که ماها رو هم میتونه دوست داشته باشه
یه نفر میتونه باشه که بتونه با دست و پاچلفتی بودن من ،با غمگین بودن تو کنار بیاد
ولی خودمونیم...
گور باباش

خیلی پیچیده تر از این هاست وجوج جان‌‌‌....
و خیلی مضحک....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد