شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

حال و روزم مثل سگ هاره....

یه دیالوگ کوتاه و مختصر هست که میگه :

زرشک....!!

این دیالوگ در تمام ابعاد زندگی من کاربرد داره...‌!

.

.

.

.

+ خیلی خستم ولی نمیتونم بخوابم... بعضی وقتا پرانول دوز بالا میخورم اولا تاثیر داشت ولی الان نهایتا فقط ۳ ساعت  میتونم چشمامو ببندم... از این پیشنهادای مامان بزرگی ندارین...؟!  همیشه کارسازه...!


+فکر کنم دچار بی اشتهایی عصبی شدم یا یه چیزی تو این مایه ها... روزام نهایتا با یه بسته شکلات و آب معدنی میگذره... با این حال سر تمرین اوکی ام (جدا از اینکه سریع عصبی میشم و داد میزنم!) 


+من همیشه بهتون سر میزنم و پستانون رو میخونم ولی همیشه کامنت نمیذارم... چندتا وب هم هستنن که همیشه پستاشونو میخونم ولی زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم... نمیدونم شاید چون بعضی وقتا آدم تنبلی ام مثل الان که حال ندارم کامنتاتونو تایید کنم ....!گفتم که بدونین یه وقت بی معرفت نیستم....!


+ همیشه دلم میخواد بهتون بگم مرسی که هستین و وقتی میام اینجا همیشه کامنتاتونو میبینم.... با اینکه تعدادتون زیاد نیست اما بودنتون بهم دلگرمی میده و برام مهم هستین...

خیلی مراقب خودتون باشین....

نظرات 2 + ارسال نظر
Elham جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 11:00 http://elhamabar20476.blogsky.com/

هی دختره این بی اشتهای عصبی و کم خوابی رو جدی بگیر انقدر شکلات نخوری فعلا تا نرمال بشی
چایی سبز واسه عصابت و داد زدنت خیلی خوبه مادر اما واسه بیخوابی شب ها قبل خواب یه سیب و یه لیوان شیر بخور (این رو من جواب نداده ولی رو خیلی ها جواب داده)
اون قرصای کوفتی رو هم نخور اصلا سه ساعت خواب ارزش نداره
البته اینا همش احتمالا استرس کنکوره بعد کنکور دست میشی
هی این سگ هار هم کتابش خوب بود هم اون اهنگ شاهین جفتش حالم رو بد میکرد
من چقدر حرف میزنم!

شایان پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 20:11 http://www.tahvieh17.blogsky.com

جدی با شوکولات و آب معدنی سیر میشی؟! پوووووف...
تو مردی...فقط خودت نمیفهمی!
.
.
برم مراقب خودم باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد