شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

کافه تنهایی پر هیاهو...

بریم کافه و توی منوش دنبال نوشیدنی هیجان انگیز بگردیم

هیجان انگیز مثل شربت بیدمشک نسترن‌های کافه تنهایی که هر دفعه میریم یه رنگه و طعمش عجیبه!!!

تو همیشه اسپرسو میخوری و من قهوه دوست ندارم

 اونم برمیگرده به یه خاطره‌ی خیلی دور و بعد از‌ اون دیگه قهوه نخوردم....

بریم کافه و من دنبال کتاب شعر هیجان انگیز بگردم و پیدا نکنم 

بعد غر بزنم بگم پریسا اینجا کتاباش اصلا هیجان انگیز نیست...!

بریم کافه‌ و بشینیم توی بالکنش اونجا مردم رو ببینیم که از‌اون زیر دارن رد میشین... شاید هم یه نخ سیگار بکشیم...

طاها رد شه و ما یواشکی نگاش کنیم و پیش خودمون مسخرش کنیم...!

بریم کافه تنهایی و من هی بگم کافه تئاتر خیلی بهتره ولی باز با تو بیام کافه تنهایی...!

 موقع برگشتن هم راهم رو یه جوری انتخاب میکنم که از دم کافه تئاتر رد بشم  و از بیرون سعی میکنم داخلش رو‌ ببینم....!

پریسا اینجا رو بهم یاد دادی که یه جای جدید داشته باشم واسه حال بدیا.... 

برم کافه تنهایی و حالم بد باشه...

ژولیده و شلخته مثل یه بچه کر کثیف ولو تو کوچه‌ها باشم و اصلا اهمیت ندم اونجا من رو میشناسن 

یا اینکه یه وقت بر حسب اتفاق من رو اونجا ببینی و با نگرانی بپرسی چی شده تارا؟ چت شده رفیق و من دنبال یه راهی بگردم که دَکِت کنم....

 پوست خشک لبم بچسبه به لیوان چای و کشیده بشه و خون بیاد...‌ 

اشکام بچکه رو یه صفحه از‌ یه کتاب شعر : من ماهی خسته از آبم...

من ماهی خسته از آبم...

خستم ...

و چقدر دلم میخواد چند کیلومتری از دنیا دور باشم...


نظرات 6 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 14:35 http://www.minitranslator.blogfa.com

چقدر خوبه یه جایی داری که حالت خوب میکنه.اسم این کافه رو زیاد شنیدم ولی تاحالا نشد برم باید امتحان کنم حتما.مواظب دلت باش

الا پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 05:31

یکی کامنت داده و گفته:"دلم برای این شادمانی بی سبب ها تنگ شده. ما که شادمانی با سببش رو هم نداریم." ولی شادمانی بی سبب که اسمش میگه چطور شادمانی ای هست. دلیل نمیخواد. تصمیم میگیری شاد باشی. شاد میشی. همین :)

دقیقا خاصیت خوبش به همینه که خودت میتونی ایجادش کنی....

علی چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 09:11

تارا...کافه تو حسودی داره

x سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 20:35

به تفاوت دغدغه هامون :|

دغدغه که حسودی نداره ایکس جانم....!:))

x سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 19:52

میدونی تارا ؟
من خیلی بهت حسودیم میشه !ربطی به این پست نداره کلی میگم ..

به کجای من حسودیت میشه....؟!

Elham سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 16:08 http://elhamabar20476.blogsky.com/

تارا خوش به حالت که کافه داری واسه دل مردگیات :/

اونجا هم نداشته باشم دیگه هیچی ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد