شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

انگار تو سرم هزارتا از اتوبان‌های شلوغ تهرانو ساختن ...

انگار تو چشمام هزارتا اقیانوس ناآرامه...

انگار زیر پوستم هزارتا کوه آتشفشان منفجر شده...

انگار تو حیاط دلم مامان بزرگ داره هزارتا قالی و پتو میشوره‌...

انگار وسط سینه‌ام هزارتا گونی پر از سنگ گذاشتن...

از خودم بدم میاد...

کارم شده بیام اینجا غر بزنم ،

دوستم حالمو میپرسه غر میزنم ،

تو آینه نگاه میکنم غر میزنم ،

میدونین این وضعیت اسمش چیه...؟

گُه.....

.

.

.

.

+مامان تو میدونی کی قراره از این وضعیت خلاص شیم...؟

نظرات 3 + ارسال نظر
Elham پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 22:46 http://elhamabar20476.blogsky.com/

جز غر زدن کار دیگه یی هست انجام بدی؟ تا کار دیگه پیدا نکردی به غر زدن ادامه بده

شایان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 20:40 http://www.tahvieh17.blogsky.com

وقتی اینو خوندم به صورت ناخودآگاه طبق عادت ایرانیا خواستم بگم من که از تو بدترم..برو خدا رو شکر کن..
ولی کمی که فک کردم دیدم درده هرکس ماله خودشو، چرته که من بگم از تو بدترم یا تو بگی از من بدتری.. بحث مقایسه که میشه آدم گیج میشه و آخرشم به این میرسه که چرا مقایسه میکنه؟ واسه یه قضاوته طبق معمول احمقانه؟..
خودمم نفهمیدم چی نوشتم..ببخش

متاسفانه این که بگیم برو خدا رو شکر کن من که از تو داغون ترم یه حس پیروزی خاصی بهمون میده!

علی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 17:06 http://lajani.blogsky.com

می دونی تو یه بار سنگین با خودت داری
من خالیم...
هیچی بارم نیست
منم غر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد