شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

شب بخیر....

انقدر به این "بختک" عادت کردم که اگه یه شب نیاد و سنگینی نکنه رو سینه‌ام یا پاهامو نکشه و تکونم نده دلم براش تنگ میشه....!!!

حالا بماند که اون دفعه‌های اول حسابی ترسیده بودم و فکر کرده بودم خونمون توسط ارواح خبیثه محاصره شده....! 

خوشبختانه یک دوست عزیز منو از این توهمات بیرون کشید و فهمیدم ریشه‌ی علمی داره....

لابد با همین روحیه‌ی ضعیف و این توهمات هم میخوام تنهایی زندگی کنم.....!

.

.

.

+بازارچه خیریه عالی پیشرفت....امیدوارم دوشنبه هم به همین نسبت و حتی بیشتر عالی باشه....

+اگه دوربین مارال توانایی حرف زدن داشت قطعا دهان به اعتراض سفت و سختی میگشود و بعد هم شروع به التماس و زاری میکرد که دست از سر من بیچاره بردارید دهنمو سرویس کردین....! 

+خب چیکار کنم زشتم دیگه....! آخرشم یه عکس خوب نگرفتیم!

.

.

.

شب همه بخیر‌...

سلام بختک جان...!

یک سلام و شب بخیر هم عرض کنیم به علیِ فاطمه...!

سلام علی....!

چند روزه فاطمه نیست گفتم دیگه امشب این وظیفه‌ی خطیر رو تقبل کنم....!

شب بخیر علی....!

نظرات 3 + ارسال نظر
صاف جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 13:37

وای دیوونه دیوونتم !!!
چه خوب بووووووووود تهش
مرسیی
سلام رسوند علی

عهههه برگشتی....!
خسته نباشی!!!

Elham جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 10:14 http://elhamabar26563.blogsky.com/

اورین برای خیریه، خوبه که میدونی بختک ریشه علمی داره و دیگه نمیترسیا

آره وگرنه تا حالا چندتا سکته زده بودم....!

مجید پدیده جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 03:27 http://majidpadideh.blogsky.com

سلام
با این حرفات حالا بگو تو این تنهایی چطور بخوابیم

همونطوری که من میخوابم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد