شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

دردا که دل نماند و بر او نام درد ماند...

چه چیز برای یک زن به اندازه‌ی تجاوز دردناک‌تر است...؟

بر میگردم به خودم و از خودم می‌پرسم برای تو چه چیز دردناک تر از تجاوز است...؟

در جامعه‌ی کوچکی که من زندگی می‌کنم زنان محکوم به تجاوز اند...

مادرم

مادربزرگ

مریم

الهام

و من....

من میفهمم وقتی یک زن روزی چندبار مورد تجاوز قرار می‌گیرد یعنی چه...

وقتی به‌جایش تصمیم می‌گیرند،

وقتی او را مجبور به کاری می‌کنند،

وقتی مورد بازخواست قرار می‌گیرد برای کاری که به اختیار خودش انجام داده یا نداده،

وقتی‌کتک می‌خورد،

وقتی...

وقتی...

وقتی...

این وقتی‌ها تجاوز نیست...؟!

و زن چه کار می‌کند...؟

و ما چه کار می‌کنیم....؟

سکوت....

این دردها و این سکوت‌ها موروثی اند..‌‌‌.

ما وارثان کبودی‌ها و زخم‌ها 

ما آلت خورده‌گان از این سکوت‌های مکرر...

ما مشتی استخوان رنجور زیر بار تجاوزات...

ما پیچیده شده لای دردها و اشک‌ها...

.

.

.

.

شاید که دعاهایت اثر کند مامان....!

نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 12:15

شعار هشت مارس ایرانیا اینه : زن ناموس کسی نیست
اما من این جمله رو خیلی دوس دارم... زن ناموس خداس
شبیه ترین موجودات به خدا...زنه

Elham چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 02:00 http://elhamabar26563.blogsky.com/

کاش اثرکند دعایی مامان

اگه میخواست اثر کنه خیلی وقت پیش اثر میکرد....!

هیلدا چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 01:05 http://successgirl7.blogsky.com

دیگه این تجاوزات خیلی کم شده
نه؟؟
ولی خب هنوز صفر نشده به امید این تحول در اینده نزدیک

هیچوقت صفر نمیشه....
همیشه هست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد