شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

وضعیت جوری شده که همه به چیزی که نیستند تظاهر میکنند...

آنجا را نمی‌دانم  اما اینجا که حسابی مد شده خودشان را به قشر هنرمندان و روشنفکران بچسبانند و به اصطلاح خودمانی "خفن" به نظر بیایند...‌!

جدا از سیگار، عینک گرد ،  لباس‌‌های عجیب غریب (عجیب غریب که میگویم یعنی واقعا مسخره و به طرز نکبتی مضحک!) و و و مهم تر از همه دوربین و عکاسی ، چیزی که اینجا باعث میشه که خیلی هنری و خفن تر به نظر بیایید، "بازارت"رفتن است.‌.‌! 

جمعه بازار هنری با هدف اشتغال زایی و آموزش چگونگی ایجاد اشتغال و مدیریت فروش  و ارزش قائل شدن برای هنرهای دست ساز ماهی یک بار در مکان های مختلف برگزار میشود ، صرفا محلی برای خودنمایی و تظاهر شده... 

البته سوءتفاهم نشود ! همه هم اهل تظاهر نیستند  و گاهی اوقات با افرادی آشنا میشوم که از این بزک تظاهر و ماسک دو رویی به  دور هستند... این  انسان ها برای من جایگاه ویژه‌ای دارند و بسیار قابل احترام هستند...

انسان خواه یا ناخواه گاهی اوقات تظاهر میکند و شاید گاهی تظاهر کردن آنقدرها هم بد نباشد.... 

همیشه سعی کرده‌ام تا حد ممکن از این مسائل دور باشم و بیشتر بتوانم چیزی که هستم را نشان بدهم نه چیزی که از من و زندگی من دور است....


نظرات 4 + ارسال نظر
وجوج شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 15:42 http://saeddokht.blog.ir

نمیدونم که شعاره یا نه ولی حداقل برای من سخته که تظاهر بکنم یه آدم خیلی حسابیم تا خوب به نظر بیام.خب...هر کی منو بپسنده با همین اخلاقم می پسنده دیگه

x سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 19:32

دو سه روز پیش یه نفر رو دیدم ... متاسفانه مجبور شدم چند کلمه ای باهاش حرف بزنم... خیلی ادعای باکلاس بودن داشت ! خیلی آ... بعد اینقدر بی فرهنگ بود پنج تا جمله اول که حرف زد نزدیک بود بالا بیارم :|

بعضیا فقط کافیه یک کلمه از توی دهنشون در بیاد اونوقت میتونی تا ته شخصیتشونو بخونی.....!

وجوج سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:35 http://saeddokht.blog.ir

خودمون نباشیم تا خفن باشیم؟
حال به هم زنه!

حرفت بیشتر شعاره....
همیشه متظاهرا جذاب ترن....

ali دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 19:38 http://lajani.blogsky.cim

من الان فک می کنم تظاهر یه بخش از هنره...جدی به این ایمان
آوردما .... چون تظاهر که نکنی بقیه که توی این فازن تحویل نمی گیرنت...
ولی
هیچی به اندازه فهم واقعی یه نفر ارزش ندار...اینم می دونم

اما دکلمه???? کو????

چیزی که ارزش داره درونته.... خوبه که آدم مطابق با علاقه ش لباس بپوشه اما تظاهر به چیزی نکنه که نیست.... اگه هنری لباس میپوشه پس روحیاتشم باید هنری باشه، هنردوست باشه یا یه دستی‌توی هنر داشته باشه و در‌مورد هنر اطلاعات داشته باشه....
.
.
.
آها این یعنی اینکه الان برات بفرستم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد