شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

همون رفیقی که از خواهر برام عزیرتره و از رگ گردن به من نزدیک تر....!

از خنده‌های بی دغدغه‌ی دوران راهنمایی تا کنج کافه های دوران دبیرستان حرف زدن با طعم قهوه و فرو رفتن توی صندلی ها...

حالا بردیم دقیفا به همون روزا...

همون روزا که می‌خندیدم از ته دل...

همون خنده هایی که چشمام خط می شد...

بردیم به اون روزا که نمیخواستم تموم بشه...

دستمو کشیدی و بردیم همون جایی از زندگیم که میخواستم زمان وایسه...

حالا بیا از ته دل بخندیم

از همون خنده‌هایی که چشمامون خط میشه....!

بیا بریم کافه ولی ایندفعه گریه نکنیم...!

بذار گریه هامونو خرج زمانی کنیم که داری برمیگردی به شهر لعنتیت....!

.

.

.

یک نفر باید آدم را بلد باشد....

و تو نمام کوچه پس کوچه های مرا بلدی....!


نظرات 4 + ارسال نظر
noah چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 00:25

اگه حال آدم و حال آدم خوبه آدم باید خوشحال باشه.
ترجمه: اگر کسی سلامتی داره و روزهاش شاد و خاطره ایییه
باید بدونه که چقدر خوش شانس و خوشبخته.
خیلی، خیلی عوامل باید دست به دست هم بدم تا این شرایط پیش بیاد. عواملی که اگه فقط یکیش خراب شه ...

خوشحالی میتونه ساده تر از چیزی که فکرشو‌ میکنی به وجود بیاد.....

شایان سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 20:11 http://www.tahvieh17.blogsky.com

تو شانس آووردی..من از چهل تا هم کلاسی هیچ!

علی سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 17:07

تبریک حال خوبتو

شایان دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 20:52 http://www.tahvieh17.blogsky.com

یه همچین حسی رو نسبت به یکی از دوستای دبستانم داشتم..ولی تا حد تو پیشرفته نبود..
کلاس اول و دوم با هم بودیم..کلاس سوم منه بوق جهشی خوندم شدم چهارم اونم رفت یه شهر دیگه..الان هیچ خبری نیست که نیست..این نمونه ی مثبتش بود
یه دوست دیگه داشتم از کلاس چهارم ابتدایی با هم بودیم..خیلی نزدیک..سال چهارم که بودم کوچه پس کوچه هاشو که کشف کردم دیدم آدمه آشغالیه به قول خودتون باهاش کات کردم..الان چند ساله دشمنیم از نوع شدید..فک کن زن گرفت منو دعوت نکرد کثافت

باز خوبه که همه ی دوستای نزدیک من به شدت آدمای خوبین!!!
ایشونم که فرشته هستن...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد