شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

برای مامان....

من هنوز همان دختر کوچولوی سال ها پیش ام...

هنوز هم با کوچک ترین حرفی گریه میکنم...

هنوز هم جای دست هات بر تن و صورتم باقی می ماند...

با این تفاوت که میان گریه هام تمام حرف هام را می زنم...

با این تفاوت که تمام این تنفر به دست های لاغر‌ و استخوانیم قدرت می دهد که مانند تبر بر هیکل ات فرود بیاید و تو خسته تر از آنی که بخواهی مقاومت کنی....

از من کسی ساخته ای درست شبیه خودت:

جسمی رنجور غوطه ور در کثافت و دردهای مضاعف....

نظرات 5 + ارسال نظر
x چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 19:41

منظور‌منم همین بود

:(

شایان چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 18:25 http://www.tahvieh17.blogsky.com

بی شباهت نیستی!

اون قضیه ش جداست...!

x چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 18:14

رفتاری که ما با هر کس داریم ٬ یه جورایی بازتاب رفتار خودشه :-(

فکر کنم من بازتاب رفتار اونم...

شایان سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 23:27 http://www.tahvieh17.blogsky.com

یه پسر دایی دارم پنج سالشه هر وقت عصبانی میشه و زورش به هیچ کی نمیرسه میره سراغ مادرش و تا تا وقتی آروم شه هی میزندش..

یعنی من مثه اونم؟!

فرهنگ سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 14:28

مادرت رو می زنی؟!!!!! برات متاسافم

متاسف بودن یا نبودن تو اصلا به من ربطی نداره و اهمیتی هم نداره...
تو برو خود را باش....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد