شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

سلام علی،تصدقت شوم...! :))

دیشب توی خواب حال‌ عجیبی داشتم...

تمام زندگیم رو دیدم...

هر اتفاق کوچک‌ یا بزرگ از جلوی چشمام رد شد...

بین خواب‌و بیداری بودم الهام با مشت زد توی بازوم گفت چی‌ میگی واسه خودت!

چشمامو که باز‌ کردم گفتم سلام علی!!

خودم یه لحظه موندم چرا اینو گفتم!

بعد خندم گرفت و‌ زیر لبم گفتم شب بخیر علی تصدقت شوم!

 و در ادامه اضافه کردم خفه نشی فاطمه!:))))

الهام پا شد بخاری رو خاموش کرد گفت زیادی گرم شده تو هم داری هذیون میگی!!

.

.

.

http://clavicle.blogfa.com+

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 18:32 http://www.tahvieh17.blogsky.com

احتمال شماره دو حذف شد. پس هی ایز لاو آف صاف!

نه یکم پیچیده تر از این حرفاست!:)))

علی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 00:09

من کاملا تکذیب می کنم هرگونه علی بودن برای هر کسی را...

متاسفانه علی ها خیلی زیادن....!

شایان یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 23:37 http://www.tahvieh17.blogsky.com

این علی یکی شبیه ممد نوبری شاهین نجفی نیست احیانا؟

نه بحثش متفاوته....!

صاف یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 20:58

من می گم علی درد مشترکه
من میییی گم علی درد مشترکه :))
+علی جهانی می شه
حالا خواهیم دید -__-
+منم یه بار این اتفاق برام افتاده بود ولی مادر بیدارم کرد گفت علی دیگه کیه؟؟

حالا نمیدونم این وسط علی‌چی بود!!!
تازه داشتم فکر‌میکردم علی ممکنه کی باشه؟!
کی تو زندگی من بوده که اسمش علی‌بوده!:))))
خالم هم خوااابه خواب بود بیچاره اصن نفهمید من چی‌میگم!:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد