شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

دلارام میگفت:

تا قبل از اینکه ببینمت و سرور از تو تعریف میکرد فکر میکردم یه دختر تپلو با موهای فرفری هستی ولی بعد دیدم که کاملا متفاوتی با اونچه که تصورت میکردم!!!

.

.

.

پ ن:شما چجوری منو تصور میکنین؟

پ ن: من عاشق این دو تا خواهرم! با شخصیت،بامحبت،دوست داشتنی....

پ ن:امروز سرور بهم یک dream catcher هدیه داد که خودش درست کرده بود...روانیش شدم! هرچی سعی کردم عکسشو آپلود کنم نشد....!


نظرات 6 + ارسال نظر
x دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 18:10

میتونی ٬ زیاد :)

بستگی به موقعیت داره....

x دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 00:41

رنگ پوست سفید ٬ انواع مختلفی داره ... فکر می کنم تصور شما از رنگ سفید ٬ این سفیداست که عین ماست میمونن :| اون فقط یه مدلشه !

تصور؟نمیدونم چرا !

شاید چون ذهنیت من یکی ٬ از‌ ادم های بی اعصاب ٬ اون شکلی بود که گفتم :))))) سبزه با موهای خیلی خیلی سیاه (ازین پر کلاغی ها !!!)

ولی واقعا قیافه ات شکل ادم های بی اعصاب نیست :)) بیشتر شبیه دخترای خیلی ملایم و مهربونه اهل مداراست :)) اصن برای همین میگن از روی ظاهر ادم ها در مورد باطنشون قضاوت نکنید :))

یعنی من نمیتونم مهربون و اهل مدارا باشم؟!:)))

صاف یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 22:04

نه قشنگ تصورم بودی
قشنگ خود خود تصورم بودی
-___-
جیگر

آره یادمه بهم گفتی....!
ژیگر!:))

x یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 08:34

گندمی هستی ؟! سفیدیا (!)


شاید قبل از دیدن عکست فکر می کردم یه دختر تپل و با قد متوسط و سبزه موهای مشکی ِ و ابروهای پوسته ای( از نوع خیلی پیوسته !) که قیافه ات خیلی تخس به نظر میرسه ! که ازین تصورات هیچ کدومش درست نبود :))

گندمی نیستم
سفیدم نیستم!
یه چیزی مابینم که نمیدونم چی میشه!
چرا امثرا اینطوری تصورم میکنن؟!؟؟!
البته ابروهام پیوسته هست ولی خیلی وقته پیوستگیشونو یادم رفته!:)))

شایان شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 00:28 http://www.tahvieh17.blogsky.com

اینی که گفتی کابوس بچه ها رو میگیره..فک نکنم رو تو اثر کنه!!
تصور!
چیزی دقیقا جز خودت..!

من خودم کابوسم!

علی جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 21:21

لاغر کوتاه گندمی متوسط

لاغر رو که راحت میشه فهمید....!
کوتاه....نه متوسطم! نه کوتاه نه بلند....
گندمی هستم...
متوسط رو نمیدونم دقیقا چی میگه اینجا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد