شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

به خود آ.....

دستت رو گرفتم و بردمت همون جایی که شنبه ها همیشه با هم می رفتیم...

همون جایی که رفتیم با مارال سیگار کشیدیم،خندیدیم،عکس گرفتیم...

_وای مارال باز دیر کردی که...!

+بخدا توی راهم دارم میام...!

همون جا که با پری رفتیم دونات خریدیم خوردیم گفتیم جای مهشاد خالی...

بعد هر شنبه دوتایی اومدیم،دوتا دونات خریدیم یکی من خوردم یکی من....!

همون جا که هرشنبه اومدیم دوتایی گریه کردیم...

هی گریه کردیم چشامون قرمز شد دماغامون قرمزتر....!

_چیزی نیست هوا خیلی سرد شده....!

امروز دستتو کشیدم اوردمت

باز‌ دوتا دونات خریدم ولی دو تاشو خودم خوردم!

اوردمت اینجا ولی گریه نکردیم...

اوردمت اینجا ولی جا گذاشتمت‌...

منو ببخش ولی باید خودمو پیدا کنم....


نظرات 1 + ارسال نظر
جلبک خاتون یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:53

منو هم بگرد پیدا کن تارا....
بین اینهمه شلوغی :(

کی منو پیدا کنه....!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد