شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

دلم نمیخواهد اینجا برایتان از حال افتضاح روحی و جسمی ام بنویسم‌...

هیچوقت از آن آدم نبودم که بخواهم برای کسی ناله کنم و اصلا از این دسته آدم ها بیزارم....

 اگر واقعیت را بخواهید من حال خوشی ندارم و نیازی به بازی با کلمات نیست....!

مرا ببخشید اگر گاهی اینجا گله و ناله میکنم(حتی شاید بیشتر از گاهی...)

ولی راستش شما که برایم می نویسید احساس بهتری دارم...

اینکه هستی و می خوانی ام جزء اتفاقات خوبی ست که برایم می افتد....

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 19:10 http://www.tahvieh17.blogsky.com

خوبی وبلاگ همین سبک کردنه آدمه..اگه اینجا ناله نکنی بعید میدونم جایه دیگه ای بتونی
ولی خداییش! انقد سخت نگیر..آدم اگه انقد به خودش فشار بیاره نابود میشه..یه روز به خودت میای میبینی موقعیت و زمانتو از دست دادی و از اون تو که هزار و یک آرزو داشت هیچ چی نمونده جز یه جسم مفلوک و یه روح درب و داغون
گاهی احمق بودن خیلی حال میده..مثه الانه من..دارم راحت زندگیمو میکنم..سیر میخورم..سیر میخوابم..درسمو میخونم..و هر وقت دلم خواست میرم بیرون..احمقه احمق با یه لبخند روزگار میگذرانم!

علی یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 18:48

خوبی آدمای اینجا اینه که حال دارن گوش بدن
برخلاف تلگرام و ... اول می خونن، روش فکر می کنن
گاهی احساس همدردی می کنن ، بعد جواب میدن
می دونی تنها وبی هستی که هر طوری باشه یه وقتی میزارم کنار تا بهش سر بزنم
هوای خودتو داشته باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد