شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

خواستم داد شوم گرچه لبم دوخته است....

از این تحقیر شدن ها


و سکوت های پی در‌پی‌


خسته شدم....

نظرات 3 + ارسال نظر
علی جمعه 18 دی 1394 ساعت 08:02

برس به امتحانات....کارای حاشیه ایم فعلا بزار کنار
منابعی چیزیم خواستی بهم بگو...موقعه مصاحبشم یه پست مجزا برات می نویسم

مرسی علی.... :)

علی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 19:10

افتضاح توی فرهنگ لغت من یعنی تخریب و انگیزش
معنیش خوبه
کنکورو به کجا رسوندی ؟

یاد یکی از استادم افتادم
همیشه کارامونو که میدید میگفت افتضاحه ما‌ هم بعدش کلی تلاش میکردیم که بهتر باشیم!
فعلا دارم سعی میکنم امتحانامو قبول شم!
بعد از امتحانام دوباره شروع میکنم....
ولی حس ناامیدی دارم...

علی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 17:17

قشنگیاشو که می بینیم
ولی برای نوشتن مجبوری بری سراغ قسمتای تلخ زندگی
یادت یه روز بهت گفتم ادبیات زنانت عالیه
چون خوب می تونی از قسمتای تلخ زندگی زنانه صحبت کنی...
تو هنوز قراره منو دعوت کنی تئاتر...یادت نره ها

منم گاهی سعی میکنم از قشنگیا بنویسم ولی دستم به نوشتن نمیره....!
به یه جور تخلیه ی احساسات نیاز دارم تا صرفا بیان احساسات!
فکر کردم گفتی افتضاحه!
کلی داشتم تو اینترنت دنبال مقاله در این مورد میگشتم!!!
کاش خودم دعوت میشدم اونوقت تو رو هم دعوت میکردم....!!!
ولی یادم هست و میمونه....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد