شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

دلم میخواهد 


یک نفر باشد


فقط برایش جمله ردیف کنم


و او با گوش هایش فقط بخواند....!


آنقدر از کلمات و جمله ها پُرم


که احساس میکنم 


همه شان سعی دارند


 از چشم هایم،


دست هایم،


و تمام سلول های بدنم 


بیرون بزنند...


این حرف ها


این حرف ها


یک روز مرا خواهند کُشت....!







نظرات 5 + ارسال نظر
دنیابانو سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 17:20

سلام شانار عزیز. بده که وبلاگش در دسترس نیس.

لابد دلایلی داره.....

علی سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 10:56

دفتر شاید بدرد نخوره ولی دیوار عالیه برا این کار

این که وبلاگت در دسترس نیس عادیه؟!

دانای کل دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 14:36

من داشتمش
اندوهم بزرگ تر شد

شایان شنبه 5 دی 1394 ساعت 19:20 http://www.tahvieh17.blogsky. com

تو پستایی که بلاگفا ازم حذف کرد یکی در این باره بود..یاده اون افتادم
آخرش این بود
وقتی یکی را یافتی که بفهمد چه میگویی و وقتی برای تو دارد که بشنود زبانت قفل میکند و فقط زل میزنی به چشمهایش..و سکوت
سکوتی بی معناست ولی راحتت میکند، بی نیاز به حتی یک واژه خالی میشوی..

باید پیوست بشه به پستم....

x شنبه 5 دی 1394 ساعت 18:16

من حرف های این مدلی ام رو داخل یه دفتر می نویسم !

این حرفا ادمو می کشه واقعا ! اما اگر احیانا کسی این دفتر منو بخونه٬ احتمال داره اون ادم من رو بکشه

منم از این دفترا دارم ولی به درد نمیخوره....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد