شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

دوتا بدون بلیط و بدون مقصد که میان هدفون قرضی نوار را بکنیم....

با مارال قرار را گذاشتیم لب رودخانه...


مارال به شکل احمقانه ای 


شبیه ترین آدم به من است...!


فقط من هیچوقت دیر نمیکنم


ولی او همیشه دیر می رسد...!


نیم ساعتی منتظرش بودم...


قرار بود برویم  لب آب و سیگار بکشیم


بماند که چقدر سر مارک سیگار بحث کردیم 


و آخرش هم به نتیجه نرسیدیم!


بالاخره  سر و‌کله اش  پیدا شد...


همچنان داشتیم درباره ی مارک سیگار بحث میکردیم


که رو به روی مغازه ایستادیم...


گفتم:اسی بلو بگیر بریم دیگه!!! 


بالاخره حرف من شد!


با دو نخ اسی دود شدیم بین حرف ها و خنده ها...


سیگار برای من


چیزی فراتر از توتون کاغذپیچ شده نیست...


شاید اگر مارال نبود انقدر بهم نمی چسبید...


یا اینکه اصلا امتحانش نمیکردم...


سیگار 


چیزی نیست که بخواهم بهش پناه ببرم


یا اینکه 


بخواهم این بچه ی هفده ساله را پشتش قایم کنم...


باید داستانی فراتر از این ها پشت آن نخ سیگار باشد 


که مرا از هر چیزی غیر از آن برهاند


چیزی مثل صمیمیتی که بین من و مارال جاریست....


نظرات 2 + ارسال نظر
صاف شنبه 30 آبان 1394 ساعت 22:35

یه کتاب داره مصطفی مستور
یادداشت هایی کوتاه از نوید و نگار اگه اشتباه نکنم
اونجا نگار حرفای باحالی راجع به سیگار می زنه
کلا کتابای مستور حرفای باحالی راجع به سیگار می زنن
نمی دونم به نظرم هرکس باید یه دور تو بهترین حالتی که دوست داره تجربش کنه

من تو بهترین حالتام تجربه ش کردم!

شایان شنبه 30 آبان 1394 ساعت 21:53

اخرین بار یه بسته اسی بلک..یه جا..
داغون بودم..داغون..
سیگارو بیشتر واسه این دوس دارم که یه ذهنیت ارامش بخش نسبت بهش دارم..وگرنه کاغذ اتیش زدن معنی نداره..!
خوشبحالت که یکی رو داری..!

نمیدونم چرا جذابیت خاصی برام نداره!!!
من وقتی داغونم شکلات میخورم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد