شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

و من لهجه ی پاییز را خیلی خوب می فهمم...!!

پاییز 


با زیباییش افسونگری میکند


و من


نمیتوانم 


هوس قدم زدن تنش را از سر بیرون کنم....


مثل دیوانه ها برای خودم آواز میخواندم!


امروز،روز لذت من است!


از شیرینی فروشی دونات شکلاتی  تازه خریدم


گذاشتم  شکلات ها به سر و رویم بچسبند!


گذاشتم باد بیاید


روسری ام را بندازد


برقصد لای موهایم


برود....


امروز،روز لذت من است!


ناخودآگاه با سر انگشم


بالای ابرویم را لمس کردم


بوی دونات شکلاتی میداد


و کسی نبود 


که این حس خوب را با او تقسیم کنم،


که برایش دونات شکلاتی بخرم.


که بگویم چقدر این دونات ها خوب اند....!


فهمیدم


زندگی برای من


همین دونات های شکلاتی


و همین لذت های کوچک است


لذت هایی که اسمشان را میگذارم


 لذت های شکلاتی...!

.

.

.

.


نظرات 3 + ارسال نظر
صاف سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 20:56

پاییز را بی تو نمی خواهم پسر برگرد...

+
تک پرسوناژ نباشه
ترجیحا اکتش بالا باشه
خیلیم فلسفی و سورئال نباشه چون مخاطبا خیلی معمولین
کلاسیکم نه نباشه سخته
یه نمایشنامه ای بود خیلی سورئال و فلسفی بود
بیوگرافی حادثه ای که در جمجمه اتفاق افتاد
من خییییییییییلی باهاش حال کردم
ولی گفتن اینو خودمونم نمی فهمیم
گفتم ولی من می فهمم :|:|:|:|:|
گفتن نه و فلان خلاصه :/

شایان دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 21:54

امروز همه دارن با روح و روان من بازی میکنن..دونات شوکولاتی موخوام!!
پاییز خوبه ولی من دی و بهمن رو دوست دارم..سرمای شباش..دلستر لیمویی سرد..یه برف لایت!..و پرسه تویه کوچه پس کوچه ها..و موزیک

واااای نمیدونی دوناتای شکلاتی چه خوب بودنننن!!!
نمیتونم وصفشون کنم!
از زمستون بدم میاد...
پایییز پادشاه فصل ها....!

علی دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 19:14

پاییز فصل شانار است...

من عاشق انار و پاییزم
واسه ی همین دلم میخواست شانار باشم....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد