شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

بیا مره یاری بده...می دیله دیلداری بده....

مامان عزیزم...


خسته شدم انقدر از توی لعنتی نوشتم...


کاش سوژه ی دیگری داشتم...


کاش تمام احساساتم در‌کلمه میگنجید....


حالم خوب نیست...


حتی وقتی دردم چیز دیگریست 


باز هم از جانب تو درد میکشم...


حتی وقتی خوشحالم مثل امروز


به درونم لگد میزنی


و من درد میکشم...


تو سراسر وجود من


سراسر زندگی من پخش شده ای...


مامان


سرطان من


شبت بخیر...


خوب بخوابی....

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان شنبه 9 آبان 1394 ساعت 14:20

مادرم همیشه آزارم{نمیذونم املاش درسته یا نه} میده..یه حسه دوست داشتن بی منت و البته همراه با یه کم ناامیدی ازم به خاطر عقایدم..
خودش قبلا متفاوت فکر میکرده ولی الان معمولی شده..حالا با حسرت منو میبینه و میگه "از جوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبریست.."
پاکی رو تویه عقاید خودش میبینه اما از اونور چون تنها پسرشم نمیتونه طردم کنه..
راستی "بیا" رو خیلی دوست دارم..آدمو آروم میکنه..ولی "بد" بهتره..خیلی بهتر..

noah شنبه 9 آبان 1394 ساعت 01:21 http://nnoah.blogsky.com/

ولی خوب می نویسی

کلمه ساختن از این حس خفگی لعنتی.. سخته

کاش سخت بود حداقل...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد