شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

برای دوست وبلاگی ام....

این جا را دوست دارم...


گذشته از اینکه میتوانم 


هرچه در اعماق قلبم رسوب کرده بنویسم،


اینجا چند نفری هستند که همیشه مطالبشان را میخوانم..‌.


آدم هایی که


نه دیده ام،


نه صدایشان را شنیده ام،


نه اصلا  میشناسمشان....


ولی عمیقا احساسشان میکنم....


من اینجا جز چند نفری که شما باشید


(و ترجیح میدهم همین چند نفر باشید)


کسی را ندارم....


و شما رو دوستان صمیمی و نزدیک خود به حساب می آورم


چون میگویند


دوست صمیمی کسی ست که


آدم خصوصی ترین حرف هایش را به او بزند....


و شما خصوصی ترین و عمیق ترین احساسات مرا میدانید.

..

دغدغه ها،


احساسات


و روزمرگی های شما را خط به خط میخوانم


و گاهی خودم را در میان آنها پیدا میکنم‌.‌‌


یعنی میخواهم بگویم که چقدر برایم مهم هستید!!


اینکه می نویسید یعنی هستید


و اینکه ننویسید مرا آزار می دهد...


(بدون اغراق)


چون نمیدانم


 کجایید،


چه می کنید


و چه حسی دارید....


این که میگویی 


نمی نویسی


آن هم برای چند ماه


مرا آزار می دهد....


(بدون اغراق)


حتی اگر واگویه باشد....


حتی اگر حالت از خودت بهم بخورد...


حتی اگر خوب نباشی....


بنویس...


بودن بهتر از نبود شدن‌...

.

.

.

.


نظرات 4 + ارسال نظر
وجوج پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 14:18 http://saeddokht.blog.ir

خوشحالم که دوستای صمیمی پیدا کردی
من هیچوقت نتونستم یه دوست صمیمی داشته باشم.چ اینجا و چه هر جای دیگه ای.هیچوقتم نتونستم دوست صمیمی کسی باشم...:)

من دوستای‌ خوبی دارم اما هیچوقت به اندازه ی دوستای وبلاگیم باهاشون راحت نبودم.....

شایان سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 23:16

خوبی وبلاگ همینه..حرفه دلت رو میگی و یه سری آدم واقعا بی غرض نطرشونو میگن و خلاص..
راستی اینستامو پابلیک کردم!

علی دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 22:14

شب بخیر

علی دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 18:59

ممنونم... لازم نیست بگم ولی دمت گرم مثل بیشتر پستات دو سه بار خوندمش
بخاطرت یه پانویس به پست آخرم اضافه کردم
ولی باور کن احتیاج دارم که یه مدت فقط بخونم... حتی زیاد حرفم نزنم
شاید یه موضوعی پیدا کردم برا حرف زدن
بازم مرسی از پستت...بیشتر بنویس من زیاد به این وب سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد