شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

یک هیفده ساله در آستانه ی پاییز،این نانجی عنق....

پاییز نارنجی عنقی‌ بود 


که با تک سرفه ای بیرون پرید


و‌ آرام گوشه ی پنجره خزید...


برای یک هیفده ساله 


پاییز زمانی آغاز میشود که


خمیازه هایش را


لای اولین لحظات صبحگاهی لقمه بگیرد


 و داخل کوله پشتی،


کنار دغدغه های مدرسه ای جا بدهد...


پاییز برای من 


مثل باقی هیفده ساله ها 


یا بهتر بگویم مدرسه ای ها 


رنگ و بوی تعفن نمیدهد...


گندترین قسمتش 


مربوط به بوی تی اول صبح آقای الماسی بود...


بویی که مرا می برد به مدرسه ی راهنمایی 


و دو بار استفراغ اول صبح 


به خاطر منزجرترین بوی پاییزی ای که حس کردم...


برمیگردم به سال اول دبیرستانم


روزی که تمام سال چهارمی ها 


تمام آن ه‍یفده هیژده ساله ها 


مرا به خاطر


 عینک گردم و


ظاهر مضحک و احمقانه ای که داشتم


 مسخره میکردند...


حال من یک‌ هیفده ساله ام

یک سال چهارمی‌؛


و آماده ام تمام سال اولی ها 


که با یونیفرم صاف و اتو کشیده


با قیافه هایی گنگ و مبهوت


که در یک خط 


مثل گوسفندان رام شده ایستاده اند 


را مسخره کنم...


از این همه نکبت و تنفر احساس شعف میکنم...


با فکر به سال آخر مدرسه ای بودنم


پاییز و زمستان و بهار پیش رو را سر میکشم...

.

.

.

.

.

.

.

پ ن:این روزها بیشتر به دانشگاه هنر فکر میکنم...


نظرات 3 + ارسال نظر
شایان شنبه 4 مهر 1394 ساعت 21:13

کجایی..نیستی!

افکارم درگیره...
دارم شدیدا فکر میکنم...!!

وجوج شنبه 4 مهر 1394 ساعت 17:42 http://saeddokht.blog.ir

دقیقا کاری که ما داریم با بچه های تازه وارد انجام میدیم
نوعی عقده گشایی

شیرینه....!

صاف جمعه 3 مهر 1394 ساعت 01:48

این بوی طی تو سر همه ی مدرسه ای ها هست فکر کنم
مدرسه رقت باره
بعد از مدرسه رقت بار تر
هر روز بدتر از دیروز

واسه من یه جنبه های خوبیم داره....
ولی‌ بوی‌ تی واقعا رقت باره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد