شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

خنده های پرنده کُش....!

_چیکار میکنی..؟!


[در حال کلنجار رفتن با نخ در رفته از پولیورش]

+اگه بِکَنمش تا آخر در میره...!

فندکی چیزی داری...؟


_فندک دارم...


[با پوزخند]

+سیگار میکشی مگه؟!


_چرا فندک میخوای؟

سیگار میکشی مگه‌؟!


+قانع شدم...!!!


یه صدا فضا رو پر کرد،

پرنده ها پر کشیدن....

تا حالا ندیده بودم 

اینطور از ته دلش بخنده....!

نظرات 2 + ارسال نظر
x دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 20:05

یلداتون مبارک

ممنون...
همچنین....

ali یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 08:35 http://lajani.blogsky.com

یه زمانی یه دوستی داشتم
شدیدا احساساتی
تنها که می موند شروع می کرد به جوییدن هر چیزی که تن بود
هنوزم وقتی پیرنای ریش ریشش یادم میاد ... می فهمم یه آدم چقد می تونه احساساتی باشه

من پوست گوشه ی ناخنمو میکنم انقدر که خون بیوفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد